Ny vecka - ny låt.

Ska alldeles strax klä på mig och göra mig i ordning. Dags att jobba igen. Hur som helst så igår fann jag yttligare en underbar låt med en artist jag lyssnade mycket på när jag var liten. Han är något år äldre än mig - Mario. Han är både musiker, sångare och skådespelare. Dyker upp i filmen Step Up t.ex. Hur som helst, låten är underbar och den påminner väldigt mycket om en kompis till mig. Den beskriver henne väldigt mycket. Ni kan lyssna på den här.

Mario - This is for...

 

This is for all the ladies who've loved a man but he just wasn't ready.
And for all the fellas who've loved a girl but she just didn't get it.

Medan ni som vill lyssnar så ska jag passa på att klä på mig. Jobbar till halv sju ikväll. Men ni får ha en jättetrevlig dag och jag hoppas regnet lugnar sig lite grann. Men jag hör skjuter nog in ett inlägg senare ikväll.

Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0