Nytt fynd på G.

Ja, just nu håller jag på att planera något roligt med familjen nu när mina två närmaste dagar är utan jobb. Är tillbaka på jobbet lördag kväll igen så nu kan jag bara ta det lugnt. Första lediga dagen sedan torsdags förra veckan. Så jag har varit på igång hela tiden. Idag så spenderade jag min eftermiddag med my homeboy J.F. Var och kikade på grejer inför Kreta. Ska fortsätta kolla, min Don Donna väska hade fortfarande inte kommit in än och det suger verkligen. Fast jag hittat ett nytt fynd och det är på Hattbaren. Det är en Mayer Panamahatt.
'


Jag blev så förtjust i den, men den var inte billig men den kommer vara värd varenda krona. Jag blev verkligen jätteglad när jag såg den. Får se om jag kanske drar in och köper den på fredag då lönen kommer. Måste hitta ett par sandaler också, imorgon ska mamma med mig och fönster shoppa. Vi får se om vi finner några snygga isåfall så kommer jag absolut köpa. Jag längtar verkligen nu. Det börjar närma sig till det är dags. Okej men som sagt så jag ledig i två dagar nu och på fredag ska jag träffa lille b. Vi funderar på att dra till Naturhistoriska museumet och ta Cosmonova på samma gång. Det var ett tag sedan jag var där. Så det ser jag fram emot.

Gud idag så när vi var på Åhléns så spelade dem Michael Jacksons låt They Don't Really Care About Us så nu har jag terrat mig själv med den låten enda sedan jag kom hem för den låten är så galet bra. Jag verkligen älskar den låten. Nu har jag på Smooth Criminal i bakgrunden. En riktigt klassiker av M.J. Nej jag ska väl hämta mina vindruvor och läsa lite Sofis Mode.

Hörs snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0