Promenad och skräpmat.

Ska strax krypa under lakanen. Stiger upp om kanske 4-5 h, ska nämligen jobba extra imorgon. Efter det blir det bio med bröderna. Vi ska se Ice Age 3 och sedan blir det väl käk som vanligt. Visst går jag mycket på bio med mina syskon?!. Helt otroligt alltså. Vem är det som står för kostnaderna tror ni?! Som Malin sa "du är för snäll". Kan dock inte hjälpa det.

Nå en trevlig kväll har det varit. Mötte upp Malin vid 21.00 och sedan tog vi oss en promenad in till söder och smet in och syndade med lite donken mat. Fy sjutton, jag inser nu att jag måste ta det lugnt med träningen nu. Kunde ju för tusan gubbar knappt sätta mig ner vid bordet när vi var inne på donken. Får hoppa över imorgon och kanske söndag. Har ju träningsvärk fortfarande från igår. Vart inge strech när jag kom hem, men det går väl över. Så, så är det. Nej jag somnade förut när jag kom hem från jobbet två timmar så nu är jag inte så där jättetrött. Har även kollat igenom lite filmer tidigare ikväll. Shit vad filmer jag samlar på mig alltså.
-

   


Nej, nu ska jag väl lägga ifrån mig datan och krypa i mellan lakanen och sussa. Annars kommer jag vara så sablans trött imorgon bitti.

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0