Regning dag.

Idag har det regnat jättemycket och det gör det fortfarande. Ja, men det har inte hindrat mig från att uträtta mina ärenden. Imorse var jag med Malin på banken och vi fixade våra internettjänster. Därefter var vi och träna. Usch, jag var  helt slut efteråt. Nu värker mina ben hela tiden. Men det är bra. Okej, men efter träning vart det käk och sedan hem och duscha. Efter det så var det dags att göra sig i ordning och gå och jobba.

Ja, jobbade som sagt och det gick super bra. Riktigt nöjd, men så går det när man får jobba med bra människor. Speciellt med en av mina närmaste vänner. Ja, imorgon så slutar jag tidigt och det är skönt. Efteråt blir det lite ärenden att uträtta. Jag har en hel del att göra. Men..men.

Måste egentligen sova nu eftersom jag ska upp tidigt och jobba, men jag väntar på att min iPod ska laddas klart så jag kan stänga av datan också.

Sov gott mina vänner.. ska se lite på Scrubs så länge!
<3


Nu är det inte långt kvar till den efterlängtade resan till Kreta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0