Roliga & konstiga samtal från igår!

1. Om Kreta resan
Silvija: - Shit vad roligt snart ska du åka. Vad kul och då kan ni simma jättemycket!!
Jag: - Simma?

2. Under rasten
Jag:
- Shit vad trött jag är.. *gäsp*..!
(Min EXTREMT kurrande mage låter)
Sophia: - Mariana..bantar du?

3.Ett samtal mellan mig och Amsa
Amsa: - Här, lyssna på vad min kusins dotter gav mig för låt igår..har du hört den här?!
(Timberland feat.Keri Hilson - The way you are.. spelas)
Jag: - Du skämtar! Du vill visa mig en 2 år gammal låt. Jag tror det är dags för dig att uppdatera din musik lista på telefonen. Här du ska få en låt av mig.
(Keri Hilson feat.Kanye West, Ne-Yo - knock you down skickas via bluetooth)
(Amsa lyssnar på den)
Amsa: - Är den här ny? Jag tror inte jag har hört den.

4. Aicha mitt i sin lilla berättelse
Aicha: - ... ja och så om man inte fattar vad hon säger, så säger hon som på engelska "du är ju helt koni"...
(Jag och Silvija tittar på varandra och skrattar)
Jag: - Aicha jag tror du menar corny.
Aicha: - Jaa, jag säger ju det..koni
Silvija: - Nej..haha.. C O R N Y...Corny
Aicha: - Korni
(Vi gav upp)

5. Sista timmen innan dagens slut
Jag:
- Fy f*n vad jag har ont i magen, ville bara lägga mig ner och dö. Jag är så sablans trött också!
Bilal: - NU förstår du kanske hur jag känner mig när jag jobbar här. Får också ont i magen..
(Tittar först på honom som ett frågetecken och svarar sedan irriterat)
Jag: - Jag har ont i magen dvs. äggstockarna..för att jag förmodligen ska ha mens..Jag är trött för att jag har sovit 3 timmar. Jag tror inte riktigt du vet hur det känns..om du inte är en kvinna!!
Bilal: - Jaha, oj..nej..okej förlåt!

Alltså mina arbetskompisar är så himla roliga.. Jag kanske har tråkigt humor, men det här var roligt.

<3


Kommentarer
Postat av: J.F

ja, tycker vi ska simma. ryggsim eller fjärilssim, vad tycker du?

2009-07-28 @ 01:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0