Skadad =(

Tjena, sitter här och kollar på tv och äter färsk och god annanas. Det är ju så himla gott så det inte är klokt. Har för ett tag sedan också smält i mig en pizza samtidigt jag läst nya Veckans NU! Jag har jobbat jättemycket nu de senaste dagarna att jag faktiskt tycker jag är väl förtjänt en pizza. Men i veckan måste jag iväg och träna annars kommer jag få ångest. I fredags jobbade jag 7-21, igår jobbade jag 7-21 och idag jobbade jag 7-15 så nu är jag trött men jag ska fortsätta jobba enda till onsdag sedan är jag ledig torsdag, fredag. Jobbar igen sedan lördag och söndag.
 

Imorse när jag kom till jobbet mådde jag inge bra, men jag mådde inte illa utan jag vet inte riktigt vad det var. Hade verkligen inge tålamod för någonting och jag var trött hela morgonen och sedan blev det lugnt senare. När senare kom så hände det något med min rygg, vet inte riktigt vad som hände men det var illa. Jag fick såååå ont att jag inte kunde ens sätta mig, böja mig, resa mig eller skratta, Jag tänkte "Shit, vad har nu hänt liksom?!". Sedan fick jag panik för det gjorde verkligen ont så jag bad några vänner till mig att hjälpa mig bli masserad och trycka där jag hade ont. Dem ville knäcka ryggen på mig, trampa på mig, köra upp sina knäskålar i mig och allt möjligt. Men jag tog bara emot mammas massage med någon salva och det lättade lite grann. Haha, blev även erbjuden skjuts hem, men jag tackade nej till ALLA erbjudanden.

Nu mår jag lite bättre, men jag är fortfarande öm och sedan har jag små värkningar i högra handleden och så fick jag ett blåmärke i förrigår mitt på armen (högra armen samma sida som den onda handleden) så det gör lite ont. Usch, jag börjar känna av lite Kärring Varningar hos mig själv. Usch bara gnäller och gnäller. Hemskt. Igår passade jag och Karina på att sola på vår rast. Köpte lite käk hos J.F och satte oss i en park och bara njöt av det fina vädret. Så lite roligt har det varit i helgen.

Okej, mina vänner That's it! Hörs imorgon igen..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0