Slarv

Jag vet. Har ej skrivit på ett par dagar nu. Det är bara slarv från min sida. Har bara varit lat av mig. Kan iallafall säga kort att datan blev hämtad i torsdags och allt var perfekt. Inget var borta utan allt fanns kvar. Så jag är super nöjd och min data är tyst som en mus i stort sett, en himla skillnad iallafall. Samma dag besökte vi IKEA och köpte ett till säng bord så nu har jag kastat den andra bruna. Mitt rum blir sakta och säkert klart. Nu är det bara tv:n och tv bänken kvar. Men det får bli efter Kreta resan. Måste spara pengar och så. Stor städa gjorde jag också den dagen så allt ser schysst ut i rummet nu.

I fredags jobbade jag kväll och lördag 13 h pass, idag 11 h pass. Självklart rast inräknat också. Men jag är trött. Ska sova nu. Måste upp om bara några timmar - ska jobba tidigt imorgon bitti igen kl.07.00. Går upp om 5 h igen..roligt?! Eller inte. Har för lite mer än en timme sedan kommit hem från en lång, trevlig, rolig och skön kvällspromenad med mina kära vänner. Vi har bara betett oss som idioter. Duckat, krypt, viftat och allt möjligt för att undvika knott som finns överallt. Usch obehagligt. Folk har tyckt vi är jättefåniga, men vi kunde inte hjälpa det.

Nå, det får vara slutet för detta inkast. Aja, jag skriver imorgon igen!
God natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0