..tappar lätt kontrollen..

Ja, jag har varit vaken sedan kl.08.30 imorse. Jobbade hela dagen igår och jag hann komma hem, lägga mig på sängen och somnade väl runt 21.00 och vaknade sedan kring 01.00. Dagen var ju lång igår, hade ju varit i gång sedan 05.00 på morgonen. När jag jobbar hel dagar tappar jag humöret ganska lätt eftersom jag är så trött. Två gånger så vart jag både irriterad och lite små sur och jag försökte sedan lugna ner mig och ignorera det, men tredje gången så tappade jag helt kontrollen och bara agerade. Skällde ut mina kollegor och blev jättearg. Men en timme senare så kände jag att jag kanske agerade lite för mycket. Fast så här händer det mig jämt att jag alltid ångrar mig för mitt beteende. Inte för det jag hade sagt utan att jag agerade så stark. Kunde hantera det lite bättre.

Nåja, får ta i tu med det på måndag. Imorgon jobbar jag 7-12 och lördag kväll. Egentligen är jag ledig imorgon, men jag jobbar extra. På lördag ska jag också egentligen vara ledig men jag bytte med en kompis. Han behövde vara ledig då så han jobbar min lördag nästa vecka och då slipper jag jobba hela helgen då. Dagen innan semester är det bara hel dagen jag får stå ut med..skönt.

Japp, snart är det äntligen semester. En vecka och tre dagar kvar för att vara exakt. Jag bara längtar. Okej, ledig idag och ingen blekaste aning om vad jag ska hitta på. Åh, reklam/trailern för filmen Public Enemies. Sjukt sugen på den. Nej, jag ska väl masa mig upp ur sängen och sätta igång dagen med något skoj. Är sjukt sugen på att träna, men vi får se! Vi hörs senare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0