Things to do..

Sorry det blev inget extra inlägg igår eftersom jag träffade J.F och en annan kompis till honom på kvällen. Vi kollade på film hemma hos J.F. Vi kollade på DUMPAD. Den filmen är ju så grymt bra. Jag höll på att dö för den är sååååå rolig. Senare var jag trött och drog hem, men jag hade kul som väckte stackars Silvija aka.Knas. Hon hade jobbat ihjäl sig på dagen eftersom hon flyttade igår. Prata med henne nyss, ska försöka träffas i helgen innan jag drar. Ska försöka få med henne till stan och handla det sista...YEAH!

Idag är det en dag jag borde skärpa mig och göra massa saker som behöver bli gjorda på min check lista. Ska dra ner resväskan och börja försiktigt packa. Jag håller på att tvätta kläder och så, så jag är på gång iallafall. Har även skickat mamma på ett uppdrag för att kolla ifall min Don Donna väska har kommit ut i affärerna. Jag är så sjukt nervös över att den inte hinner komma ut innan det är dags att dra.


Hela morgonen har jag latat mig och bara tagit det lugnt. Låg i sängen ganska länge och läste nya Veckans NU. Så nu ska jag gå och kolla tvätten, hämta väskan och sist men inte minst går ner till affären och handla lite. Tills dess så hörs vi!
 
<3 CHAO DUDES!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0