Vakna med ett leende!

Jo, anledning till att jag inte lagt upp några bilder är för att igår på eftermiddagen så fick jag ett meddelande från elgiganten som säger att jag kan komma och hämta min "produkt" - Laptopen. Så idag ska jag hämta den och då kommer jag ändå hålla på med den. Se att allt finns kvar eller om jag måste lägga in allt på nytt eller så är det bara *POFF* borta. Så nu är jag lite spänd samtidigt som jag är glad. Poängen är att jag lägger upp bilderna från Laptopen då för jag ska ändå föra över alla andra bilder.

Ja, det tog inte 3 veckor tack och lov. Ska bli riktigt kul att få den tillbaka. Jag hoppas att alla ljud har försvunnit från den. Den lät ju som en trasig motor eller något. Okej, men jag kan berätta kort om dagen i tisdags. Träffade ju lille b. Det var jättekul faktiskt. Vi var på bio och sedan träffade vi store b. Åkte tillsammans med honom till Medborgarplatsen för att store b skulle träffa en gammal barndomskompis till honom. Jag och lille b gick då vidare och käkade sedan blev det hemmåt gång.

Igår tog jag det super lugnt. Så idag blir det data hämtning och sedan funderar jag starkt på att åka in till stan lite snabbt. Det finns grejer jag skulle vilja ha, men vi får se..! Jag hör av mig när jag kommer hem för snart är bilen här och då åker vi iväg!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0