090603

God morgon! Jag har varit vaken en stund nu, har fått i mig lite frukost och ska strax göra mig i ordning för att gå till jobbet. Idag jobbar jag till 18.30 ikväll så det är ganska skönt. Fast det regnar och det är väl inte lika skönt och trevligt. Synd, just nu när jag är ledig så försvinner det fina vädret och det suger. Helgen jobbade jag och då var det fint väder. I måndags var jag och träna och efter åt promenerade vi ganska lååångt. Gick omvägar hem så när jag kom hem hade jag lite ont i benen. Men det kändes som man hade gjort något nyttigt då.

I helgen så ska jag gå på bio med lille b. Terminator Salvation. Så det ser jag fram emot. Måste köpa present till honom också. Har ju fyllt år och allt. Men, men nu måste jag sätta igång om jag ska hinna bli klar. Vi hörs mina vänner. Glöm inte paraplyet!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0