090630 - God morgon!

Om bara några sekunder ska jag springa iväg till tunnelbanan. Japp, idag blir det tunnelbanan. Orkar inte kämpa mig upp för backarna. Hinner ju för tusan bli svettig innan jag ens hunnit fram till jobbet. Tunnelbanan är sval och skön på mogonen. Är för trött för att gå också. Har lagt in en vattenflaska i frysen som jag ska ta med mig. Iskallt vatten är alltid gott.

Ni ska få lite bilder från i söndags när vi var och "bada". Det var roligt. Idag ska jag träffa lillebror efter jobbet. Nu har han äntligen kommit hem från Dalarna - familjens landställe.  Okej måste korta ner meningarna här och säga ha en jättebra dag och sola lite extra för mig!

Nu är det shoes on and then gone..!
<3


Kommentarer
Postat av: mamita

Vart tog solen vägen idag?

puss och kram mamita

2009-07-01 @ 09:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0