Busy day!

Idag så har jag hunnit med ganska mycket - träffade två kompisar i Skärholmen. Tog en fika, en av dem har nyligen fått en liten bebis. Tänkte lägga upp en bild på honom imorgon. Eftersom vi inte hann köpa något fint till vår nyblivna mamma så stanna vi kvar efter hon hade gått och köpte en jätte-jättefin *barnbok* och ett sött litet kramdjur. Passade även på att köpa en likadan barnbok till min andra kompis som ska barn. Träffade henne senare i stan i samma vända när jag var på väg till brorsan. Lämnade över den och det vart en success. Hon gillade den jättemycket och det var ju jättebra för det var ju poängen. Kanske lite tidigt, men jag kunde inte motstå. Den här blivande mamman är inte vem som helst ju.. goda vänner och bra vänskap varar långt. (Fjäskar inte, är bara ärlig).

Hur som helst nu sitter jag här hos bror min, slappar och tar det lugnt. Jag kan kryssa av en del saker nu på min att göra lista. Nu fattas bara födelsedags presenten till min kära goda vän Danyelee som fyllt 25. Vad sjutton ska det bli då?! Nåja, det får bli kvällens fundering! Ha en super duper kväll! Själv äter jag jordnötter och annat gott, med grym musik i bakgrunden.

Goodbye and Good night! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0