Fredag natt..

Ligger i sängen och kikar på tv ännu. Ska strax sova.

Okej, sammanfatta dagen. Började med 5 timmars jobb och slit. Sedan vart det bara att åka raka vägen och träna. Hände något konstigt där på gymmet. Mitt högra knä (som jag skadade för ca.5-6 år sedan) började knaka och göra ont. Tränade lårmusklerna och allmänna benmuskler. Vet inte vad det berodde på, men efter det slutade jag. Vågade inte göra mer eftersom det började kännas lite när jag gick. Hur som helst så åkte jag efteråt raka spåret hem och duschade samt gjorde mig i ordning. Därefter snabbt in till stan. Mötte storebror på Östermalmstorg för att kika lite på affärer. Sedan gjorde vi lite ärenden och därefter blev det käk. Gick till Mandarin city (kina mat) på sveavägen. I restaurangen satt den före detta idol jurymedlemmen, Daniel, och åt och bara några minuter senare så kommer J.F med sina vänner passerandes förbi. Trevligt!

 
Store b älskar sushi, själv smakat 2 gg. Aldrig igen. Konstig mat.

Trots det tråkiga vädret på dagen, så dök minsann solen fram tillslut. Fast det kändes som mitten på oktober eller något när man var utomhus. Det var ju kallt. För sjutton gubbar det är ju sommar... tålamod..tålamod..tålamod. Jag tog fram sommarkänslan genom att köpa mig ett par nya solglasögon (ja, mamma..igen). Är sjukt nöjd med också.


Okej då. Allt från mig för ikväll/natt. Ska väl vila mitt lilla huvud på kudden nu och sova. Är sjukt trött! Det är nog här jag sätter stopp. Hörs imorgon igen kompisar!

Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0