God morgon! - Fredag

Veckodagarna går fort som attan. Det var väl nyss helg liksom. När man var yngre och gick i skolan så gick dagarna långsamt..och dem blev bara långsammare. Men nu går dagarna så sjukt sanbbt alltså..men aja. Har precis tryckt i mig två smörgåsar. Nu ska jag strax klä på mig. Ska gå och jobba vet ni. Sedan blir det att gå och träna efteråt, och ikväll ska jag träffa bror min. Ska kolla på skor åt honom och sedan lär det bli middag. Imorgon är det lille b's tur - bio och lunch. =)

Pratade med mina goda vän Jennifer igår. Det var trevligt, fick hålla henne sällskap en bit hem på telefonen. Hon hade varit och jobbat och därefter träffat några/någon kompisar. Någon hade fyllt år om jag minns rätt. Men det var kul att hon ringde, Brukar prata lite allt möjligt.

Nej, nu kära vänner så ska jag göra mig i ordning. Nu är det dags att återvända till jobbet idag igen. Jobba 5 timmar är helt okej! Ha en bra dag!

<3 (slipper nog regnet idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0