God morgon!

Vaknade upp till att jag hörde regndroppar falla ned på min fönsterbräda.. Usch grått och trist ute. Jag som sagt tog sovmorgon idag. Vaknade för lite mer än en timme sedan. Det var jätteskönt faktiskt att få sova ut. Fast jag glömde stänga av alarmklockan igår, så den satte igång kl.06.00 imorse. Men jag stängde av den och somnade om ganksa fort igen.


Eftersom det är trist väder så har jag valt att ligga kvar en liten stund till i sängen innan jag börjar göra mig i ordning. Tänkte sätta på en film och äta frukost. Min säng är mitt allt. Jag kan knappt slita mig ur den. Nåja, jobbar kväll idag och dag imorgon sedan är det slut för denna vecka. HELGEN ser jag faktiskt fram emot och nästa vecka med.


Nej nu ska jag slita mig upp ur min sköna prinsessäng. Göra frukost och sätta på en film och börja göra mig i ordning. Ni får försöka ha en trevlig dag och glöm inte PARAPLYET..för här i Stockholm har vi regn idag..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0