Hos Brorsan!

Jag har lugnat ner mig lite grann nu, fast jag har insett att alla bilder och sådant förmodligen har försvunnit så det suger. Testade på min brors data nu och jag har in sett att det helt enkelt inte finns. Som jag sa till min mamm, det är något jag helt enkelt får leva med. Jag orkar just nu inte bry mig för jag blir bara upprörd och det orkar jag inte nu. Men sätter er själv i min situation. Ni lämnar in er data och vet att dem förmodligen kommer att byta ut er hårddisk. Ni förbereder er genom lägga över alla bilder som jag tycker är det viktigaste av allt. Sedan dubbel kollar ni dagen efter för att vara 100% säkra på att allt finns där. Sedan kollar ni på en annan data och inser att allt är borta!!

Inte roligt..nåja ska inte babbla mer. Men jag måste röra mig ska tillbaka till mina kvarter..=)

<3

Kommentarer
Postat av: ...Mamita

Hej tjejen! Det fixar sig, vi hjälps ju åt, eller hur? Pussisar från mamita

2009-06-19 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0