Längtar till semester.

Vaknade upp av att en försäljnings tant ringde och sökte mamma. Slängde i stort sett bara på luren eftersom jag blev väckt. Verkligen dem tror inte folk typ jobbar vid 09.00 på morgonen. Hur som helst jag är uppe och har precis ätit lite frukost. Just nu kollar jag på tv. Ska strax börja göra mig i ordning. Tänkte åka till mitt favorit centrum.

Igår när jag och mamma var ute och åkte så fick man en sådan sommar känsla. Att se solen och den blåa himlen + allt det gröna. Jag längtar till att åka upp till vårt landställe senare på semestern med pappas sida. Där vi solar, badar, fiskar, spelar fotboll, shoppar och bara har det mysigt. Får se om jag kanske får knycka med mig Romeo då. Med tanke på pappa, nu ringde lillebror nyss och ville träffas.. han är så sööt. Så det får bli ändrade planer - nu är det stan som gäller istället. Då får det bli Täby imorgon kanske.

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0