Mitt i natten..

Klockan är ganska mycket just nu och jag är ännu inte hemma. Sitter här med min gamla barndoms kompis Frida (Malins tvilling) och kollar på kläder. Malin skulle "vila" och det slutade med att det vart sömnen för natten istället. Ligger i sin säng och snarkar., haha nej skoja. She sleeps like a baby. Jobbar ju som en galning så inte konstigt att hon är trött. Vi skulle tränat, men det kom så mycket i vägen - Sverige matchen (YEAH..VI VANN 4-0), korv med bröd, Youtube, den goda ananasen och lathet. Skulle ju även ta en lång promenad. Som ni märker vart inte den heller av och det suger ju,

Idag har det varit jobb från 11.00 till 18.30 och det var ganska skönt. Imorgon är jag ledig samt fredag, lördag och söndag. Rena semester ju. Tänker inte jobba något extra, ska jag göra det nästa vecka till midsommar isrället så man tjänar lite money money.. Ja, imorgon så hoppas jag att jag ska få träffa min kompis och hennes 3 veckors gamla bebis. Han måste vara pytteliten ju. Som sag - ALLA skaffar ju barn nu för tiden,

Nej, ska fortsätta titta på tv, sällskapa Frida och kolla på kläder. Slänger in ett inkast "senare" idag. Vi höres mina vänner! Juste fan..J.F är i London nu..hoppas han inte glömmer min Tequila.. José Cuervo - den godaste mannen i världen =)


Okej mina vänner! Goodbye and Goodnight! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0