Onsdag kväll..

Ja, idag så jobbade jag ju och det gick väldigt bra faktiskt. Kändes helt okej. När jag var klar för dagen och stod i omklädningsrummet på väg hem så fick jag ett samtal. Det var lilla Malin som ringde, hon var hos sin syrra som bor i närheten så då passade vi på att ta sällskap hem. Vi smet in i affären på vägen och då träffade vi J.F. Tänkte hitta på något i helgen.. så vi får se. På lördag ska jag träffa lillebror iallafall. Han fyllde ju år den 24 maj så nu måste jag bjuda honom på lunch och bio, förmodligen en liten present också. Hmm..men vad för något?!

Hur som helst, jag och M promenerade hem. Det var ju fint väder tillskillnad från tidigare idag. Fast det var fortfarande lite kyligt, men det regnade inte längre och det var ju skönt. Som sagt nu för tiden så promenerar jag ju hem eftersom det är så skönt när det är fint väder och solen är uppe längre. Jag menar det är ju fortfarande ljust ute nu och klockan är strax 23.00. Underbart människor..underbart!


Gillar gå den här lilla skogsgången, slipper alla bilar och det är lugnare. Den är känd för alla som är ute och promenerar med sina hundar. Nästan alla i området rastar sina hundar här. Nu höll dem på att bygga om på vägen i närheten så det var många skyltar.

Med tanke på det trista vädret tidigare och den lilla kylan så fick jackan, converse -skorna, halsduken, skinn -handskarna och paraplyet åk på/med. Men på vägen hem trycktes det ned en del i väskan dock.

 

Nåja nu ska jag fortsätta titta på tv och sedan sätta på en film tänkte jag. Imorgon ska jag jobba kväll så det blir sovmorgon imorgon. Tänkte passa på att njuta nu av kvällen, är inte så värst trött. Så sminket ska av och tänderna ska borstas. Ska kolla klart på Sex & The City nu.

God natt! <3 (vart lite extra bilder - inge speciella dock)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar mitt smeknamn J.F.. Jag låter cool och mystisk! Haha. Men du M.B vi hörs vidare ang. helgen :D

2009-06-03 @ 23:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0