Panik!!!

Just nu så är jag panikslagen. Idag så lämnade jag inte Laptopen och dem sa att det skulle ta upp till 3 VECKOR!!! Igår som jag tidigare har berättat så har jag "fört över" allt från Laptopen till mitt stora extra minnet. Så jag var ganska lugn när vi lämnade in den, så ifall min hårddisk skulle behöva bytas ut så har jag allt (som vpå mitt "backup" minne. Hur som helst, när jag kom hem satte jag mig direkt vid min mammas dator som jag nu kommer att använda de senaste veckorna framöver. Jag stoppade in det stora minnet i datan och såg att allt från bilderna-musiken-mina dokument och allt jag fört över fanns inte. Kollade i mapparna och dem var tomma.

Jag ringde min mamma direkt efteråt och jag höll på att bryta ihop, inte gråta utan av ilska. ALLA MINA BILDER som i stortsett är minnen kan bara *POFF* försvinna. NU ber jag till gud att det var fel på fläkten i datan. Men jag är på så taskigt humör. Malin ringde och jag ska förmodligen till henne senare. Hon erbjöd mig att få låna hennes laptop för att se om allt verkligen har försvunnit. Min mamma har gamla Windows och de flesta Laptopar har Windows Vista. Vi är några som misstänker kanske att det beror på att mina filer inte fungerar på gamla windows. Men, men jag har lovat min bror att hjälpa honom med lillesöta Romeo. Brorsan jobbar till sent idag så förmodligen åker jag vill dit nu och hälsar på ett stund.

Behövde bara få ut min irritation och aggression och allt som jag nu har inom mig!
Hoppas ni får en bättre dag! Hör av mig senare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0