Rensat väskan..

Alla i min närhet vet att jag älskar min Don Donna och jag har redan en i kikaren, men plånboken säger just nu - Vänta ett tag. Idag så tog jag i kragen och rensade väskan från allt skräp. Det visade sig att jag hittade en del saker där i som jag inte sett på ett tag, vissa saker man faktiskt behöver.


Här har jag det mesta som ni kan se från; iPoden, plånboken, åk-kortet (SL-kort), mitt headset till mobilen, penna, anteckningsbok, min kalender, glasögonfodral, handskar (med tanke på hur kyligt det varit de senaste dagarna), en liten blå necessären som jag förvarar lite allt möjligt i, liten tub med handkräm, en liten miniplånbok som man förvarar kort i - där har jag alla mina medlemskort som åhlens, kicks, albrektsguld etc. Det vita pappret som ligger på anteckningsboken och brevid pennan är mitt arbetschema (mycket viktigt att ha), som ni kanske inte vet så får jag inte tugga tuggumi längre så istället har jag gått över till Extra's karameller och det är den lilla röda asken. Ska ta dem efter varje måltid typ.

Japp, det här är mitt skit =) Jag glömde nämna att my money card ligger här någonstan under allt.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0