Rensning i film lådan!

Ja, man hittar filmer man inte sätt på länge så det är ju kul. Har många som brukar låna och jag har filmer som kompisar fortfarande har. En kompis har kvar min 11 September film med Nicholas Cage. Har väl gått ett till två år nu sedan jag lånade ut den. Frågan är om man får tillbaka den någon gång. Vet en kompis som ville se den, men det kan hon nog glömma. =)


Men mina favorit skådisar som varit med ett tag är ju självklart Andy Garcia, Robert DeNiro, Al Pacino och Will Smith. Självklart finns dem med i min lilla filmlåda, sedan har vissa filmer kommit bort fast det är en annan sak. Nej nu ska jag börjar göra mig i ordning. Vi ses! Hör av min ikväll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0