Soliga härliga Måndag!

Ja, igår fick jag jobba till 21.00 istället för 20.00. Vart kort om personal så jag fick offra mig.. Sedan hade jag en sådan tur att min arbetskompis ville byta pass med mig. Jag fick vara ledig idag istället för imorgon. Så då passade jag på att träffa J.F.Vi åkte in till stan och käkade fet tjockis mat på torget vid Östermalmstorg. Det var ju så fruktansvärt underbart väder och bara sol hela dagen. Vi kikade även i lite affärer, sedan fick det bli en fika på Åhléns terass. Då passade vi även på att kolla utomlands resor i sommar. Vi kanske har hittat en. Åter står att se bara.

Lite biler från dagen:
   

   

Köpte även en liten fluga till Romeo.Har provat den och en passade jättebra. Det kommer läggas upp en bild inom kort. Han vart jättesöt i den. Trodde faktiskt inte att han skulle gilla den, men det gjorde han. Jag har haft en trevlig dag och just nu sitter jag ute i Täby och bara tar det lugnt. Imorgon ska jag jobba igen.

Åter kommer strax..! <3

Kommentarer
Postat av: J.F

I do love my fries...

2009-06-23 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0