Söndag - 090628

God morgon! Jag vaknar alltid så tidigt nu på somrarna bara för att det är så varmt, eller blir så varmt i rummet. Bror säger bara "Men man kan sova med öppetfönster". Jag är rädd för att det ska komma in kryp eller något på natten. Larvigt?! Jag vet, men jag kan inte hjälpa det. Funderar starkt på att skaffa en bordsfläkt. För det stör även min nattsömn under vardagarna då jag även jobbar, så jag är ganska trött då eftersom jag kan vakna mitt i natten av att det är varmt. Så det är dags att göra något åt saken..


Okej vi går vidare.. Igår så drog jag fram min underbara solstol på balkongen. Det var så underbart skönt och ligga där, men det vart faktiskt ganska varmt så jag fick ta lite pauser då och då. Låg där i ca.2 timmar med en kall dricka till..super. Senare så fick jag ett samtal av Malin som ville på promenad. Så vi möttes upp vid halv nio ungefär och hennes tvilling och lillasyster följde också med. Slutade med att vi promenerade över Liljeholmsbron och hamnade vid 7Eleven i Hornstull. Där vi satte oss och käkade lite och tog oss en kalldricka. Sedan åkte vi hem till Malin och hennes syster - Frida. Hände inte mycket efter det, utan tog det bara lugnt.

Idag ska jag till stranden med brorsan och Romeo. Får se om vi får sällskap som hänger med (hoppas). Brorsan frågade igår om jag ville komma, men jag hade inge större lust utan sa att jag kunde komma idag om lilla bebisen fick följa med så han också kan få svalka av sig lite. Men nu ska jag betala räkningar..!

<3 Ha en mysig sommardag!


Idag inviger jag den nya klänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0