Söndag morgon!

Ja.. något midsommar firande blev det ej utan bara jobb och sedan hem och käkade lite gott med lilla familjen, därefter bumbs i säng. Japp, kul va?! Men jag jobbade ett 7-21 pass igår. Fy sjutton vad trött jag var igår alltså när jag kom hem, men det är inget man kan göra åt. I fredags jobbade jag kväll så hela midsommarafton var ju förstörd. Jag kan erkänna att jag saknar mina midsommar firanden på mitt landställe tillsammans med pappa och resten av gänget. Vi grillar, solar, badar, fiskar och har en massa skoj. Det är trist att man blir äldre och måste ta mer ansvar för varje dag som kommer.

Det slutade med att jag sov hos min bror från torsdag till fredag och att jag aldrig åkte till min kompis då heller. Men bror min kom hem med lite tröst käk och sedan blev det läggdags efter det eftersom han skulle jobba tidigt.. tidigt.. tidigt dagen efter. Så jag åkte hem i lagom tid och duschade, sedan begav jag mig av till jobbet ju - resten vet ni.

Idag är det söndag och jag jobbar 9-20 - en hel dag. Inte roligt, en vanlig söndag också. Igår var det lite mer pengar, men icke som nicke idag är det en vanlig söndag och det suger. Ska försöka jobba lite mer extra så man får inte lite mer cash inför semestern. Nej, nu måste jag väl börja klä på mig och göra mig klar inför jobbet. Sitter redan och gäspar och vill genast tillbaka till min säng och somna om. Fast jag är mer piggare idag än vad jag var igår morse. Men det beror nog på att jag däcka ganska snabbt efter maten. Så jag har väl sovit ut antar jag. Fint väder och allt!

Ha en trevlig söndag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0