Söndag

Vaknade upp imorse och då såg jag solen..yeah! Det var trevligt. Nå, idag var det ju dags för att rösta, men jag valde att inte rösta. Tycker inte jag har någon stor koll på det hela eller vad de olika partierna handlar om eller vad dem vill. Därför röstade jag inte. Hur som helst sedan har jag träffat my homeboy J.F. Var och käkade i Kungshallen och sedan så var vi på bio och såg I Love You, Man. Det var en rolig film alltså. Rekommenderar den verkligen för er som gillar komedi.

Imorgon är det dags för att jobba igen och sedan ska jag till mitt favorit centrum. Jag har haft trevligt HELA helgen. Den var super. Nu ska jag förmodligen sova för jag ska upp 04.50 imorgon. Behöver min sömn.

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0