Terminator Salvation

Idag var jag och såg Terminator Salvation med lillebror. Den var från 15 år och han är 14 år, så föräldrarna var lite bekymrade att han inte skulle komma in. Men inte kollar dem sådant. Kom själv in på 15 årsgräns filmer när jag var 13-14 år. Dem har ingen stor koll på sådant. Den var iallafall super. Det var MASSOR av action, i stor sett så bestod filmen av bara action. Men jag gillar slagsmål, när de skjuter overkliga saker och sådant. Tycker om det + att heta Mr. Christian Bale var med också. Nåja, lille b gillade iallafall filmen- mycket vapen och så. Efteråt gick vi och käka och därefter hemmåt färd.

Jag åkte inte hem direkt utan åkte till min kära, goda, gamla-vän Malin och hennes tvilling syster. Vi snackade, kollade på Sverige - Danmark matchen (SOM VAR DÅLIG, VI FÖRLORA F*******N!) och sedan färgade dem tvilling systern Fridas hår. Satt även och lyssnade på Old school lite av Marvin Gaye, Michael Jackson, Cher. Efter matchen blev vi lite små hungriga så vi drog till 7Eleven och käkade lite. Därefter vart det hemfärd för min del. Klockan var runt tolv när jag kom hem. Så nu ligger jag här i sängen och glor på tv. Ska strax sova!

God natt <3


Hemmåt färden på pendeln


Lite kvällskäk på 7Eleven/Shell (Frida t.v och Malin t.h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0