Tisdag (090609)

Vaknde upp imorse av att jag av misstag hade försovit mig. Trodde först att jag skulle bli sen, men jag kom i tid. Fast enda sedan dess så har jag varit så sablans trött hela dagen lång. Efter 12.00 så var det direkt till Östermalmstorg och möta upp brorsan. Knatade runt i stan strax innan jag skulle till tandläkaren. Japp, idag var jag där och jag blev besviken på mig själv. Fick ett hål lagat idag, men ska tillbaka dit nästa vecka för att laga fler. Usch, trist fast det måste göras. Aja efteråt gick vi och käkade lunch och traskade därefter vidare till Apoteket. Min tandläkare var på mig genom att skaffa flourtabletter så det fick det bli. Hjälpte även brorsan handla lite nya kläder. Vi skapar en ny stil åt honom.

Igår var jag i mitt favorit centrum (täby centrum) och då träffade jag också brorsan . Vi kollade kläder då också, köpte själv lite grann därifrån - en klänning och en tunika liknande som även påminner om en poncho. Väldigt nöjd. Innan svängde jag förbi brorsan lägenhet för att hälsa på Romeo och Sigge (katten). Jag har inte saknat katten lika mycket som hunden, men det var mysigt att se dem.

Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis är jag då utvilad. För efter det så är jag ledig för resten av veckan och det ska bli super skönt. Ska försöka få lite ärenden uträttade då. Nej, nu ska jag hämta något gott att dricka för jag är törstig sedan ska jag fortsätta titta på Desperate Housewives och sedan blir det en film (like always).

Chao <3

Bilder från igår..


Söta, urgulliga lilla bebisen..saknat honom som tusan!


Sigge är söt vid vissa tillfällen (som här). Typiskt en katt.


Brorsan, ciggpause efter all fönster shopping. Allt handlades idag istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0