En regnig hel dag på stan!

Trött och helt slut. Dagen började med att jag träffade lillebror inne i stan. Vi gick först till Jensen's för att luncha och fika. Sedan gick vi vidare till Hötorget och då spelades det en massa musik och fullt med folk samlade i gången.  Det visade sig att det var fyra dansare som dansade hip hop där. Ganska duktiga faktiskt, eftersom det var underhållande och musiken var bra så stannade vi kvar en stund och tittade. Därefter gick vi och köpte lillebrors data spel han ville ha. Eftersom jag så gärna vill köpa något fint till Romeo så har vi letat som en galning efter det jag vill köpa, men har ej funnit det. Har även letat presenter till mina kompisar - gravida - nyfödda barn och födelsedag. Vi får se om jag hittar något imorgon.

Som ni säkert vet har det ju regnat här i stockholm idag. Så paraplyet har varit med vid varje steg jag har tagit i stortsett och mina converse är inte så vita längre, men dem svek mig aldrig så jag kom hem torr om fötterna iallafall. Så efter en hel dag i stan så ska jag nu ta det lugnt för imorgon ska jag iväg igen. Fast jag får lite sovmorgon tack och lov. Förhoppningsvis inga reklam tanter som ringer och väcker mig.

Ska fortsätta titta på tv och göra i ordning lite te nu. Ni får ha en jättetrevlig fredagkväll!

 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0