Värt att fundera över..

Jag har hittat en sida på internet där dem gör jättefina smycken. Har då hittat att de kan göra smycken för adoptionsbarn (som jag). Låt bilden tala för sig själv istället.

 

Som ni ser så kan man ju se en sådan där bricka med världskartan på. Sedan kan man säga t.ex. att man vill ha en diamant som dem då sätter in i det landet du kommer ifrån. Som jag som kommer från Colombia, då skulle jag vilja ha en diamant precis där jag föddes. Då sätter dem den där på kartan. Du kan även gravera in något på baksidan - skriva något fint. Det är ganska dyrt, men absolut något jag är väldigt intresserad över att göra längre fram när jag har råd. Det är en riktig diamant också som dem sätter in, därför är kostnaden så hög..

Vi får se, men det var väldigt fint. =)

Kommentarer
Postat av: mamita

Vad fint smycket ser ut. Kul idé. Besos y embrasos de tu mamita.

2009-06-04 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0