En halvdag på stan.

Trött som sjutton är jag. Har ju nämligen varit i farten sedan tidigt imorse eftersom ni vet att jag jobbade.

Dagen gick väl ganska fort antar jag med tanke på att det inte stort sett inte alls fanns så mycket att göra. När jag var klar för dagen rusade jag mig och bytte om och sedan rusade jag och en kompis till tunnelbanan. Själv skulle jag ju träffa min lillebror klockan 14.30 vid "spottkoppen" - Centralen.

Nå, jag kom iallafall in till stan några minuter tidigare än väntat. Det var bra för lillebrorsan eftersom jag alltid är sen och han alltid får vänta. Vi gjorde faktiskt inge speciellt utan traska bara runt i stan, vi köpte dock lite kläder åt honom. Han fick ju välja vad vi skulle käka också och det vart väl ingen höjdare direkt utan det blev Donken (mc donalds), men han är yngst så han fick bestämma.

 

Hur som helst, senare så tog vi oss en promenad till Gamla Stan. När vi kom till Espresso House så köpte vi en varsin mocha latte och gick en onödig, men lugnare väg tillbaka till Centralstationen. Detta kort (översta) togs på vägen tillbaka, ganska i närheten av rådhuset, och snett bakom oss så satt det en viss Björn Gustafsson (komikern) och pratade i telefon, i sin lilla silvriga bil (bubbla? såg det ut som). Jag tror han fattade att vi visste vem han var eftersom han undvek ögonkontakt och låtsades vara super upptagen i telefon.

Nåja, dagen har iallafall varit super och jag är helt nöjd med allt. Tänkte kolla klart på CSI: Miami och sedan göra mig i ordning för sängen och bara ligga och läsa en bok ett tag, kan tyvärr inte avslöja vilken... iallafall inte än. Men vi hörs imorgon igen förhoppningsvis om inte på måndag. Jobbar hela dagen imorgon 9.00-20.00... Blääää.

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0