Förlåt..

Jag skulle skrivit igår, men det gick inte för jag hade inte tid. Skulle skrivit i lördags men då var jag upptagen. Och nu, ja nu är klockan så mycket att jag inte ens borde fundera på att skriva något. Men imorgon så tänkte jag skriva några inlägg + lägga in lite bilder. Grejen är det att jag är inte hemma har inte varit hemma sedan i lördags. Var dock snabbt hemma en snabbis igår för att hämta och lämna lite grejer.

Just nu är jag hos min kompis nämligen. Har varit här sedan i lördags. Men jag ska hem imorgon så. Jag ska berätta för er om filmen jag och lillebrorsan såg i lördags - Benjamin Buttons. En bland de absolut bästa filmerna någonsin. En film jag lugnt kan rekommendera. Sedan har jag köpt två nya filmer också. Underbart! Ska även berätta lite om vad jag gjort de senaste dagarna.

Okej, nej nu är det lägg dags ser ni. Som sagt imorgon - Håll utkik!

<3 God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0