Fredag, 20/3

*Gäsp*....

Usch, dags att sova antar jag. Blev bara tvungen att se vem som åkte ut i Let's Dance. Började som vanligt att kolla på jobbet och nu ville jag se vem som åkte ut. Så nu är jag nöjd, för nu slipper jag vänta. Ska börja gå och borsta tänder och tvätta ansiktet, sedan måste jag sova med tanke på att jag ska jobba tidigt imorgon bitti igen. Hemskt nästan, ingen vila alls här alltså.

Fast imorgon ska jag träffa lillebrorsan igen. Han ringde när jag var på jobbet och fråga om vi skulle träffas och jag tänkte; varför inte?! Ska faktiskt inte göra något speciellt efter jobbet heller, slutar tidigt - kl.14.00. Måste bara visa mina nya grymma solglasögon jag köpte i stan förra helgen då jag var med lillebrorsan i stan. Jag gillar dem verkligen och skulle vilja använda dem, men jag får vänta ett tag.


Ja juste, tack kompis för tipset av webbsidan du gav mig. Har faktiskt kikat lite på cyklar där, men vi får se. Nå..tiden går fort nu och jag ska sova! Men vi får se imorgon vad jag och lillbrorsan kommer på för skoja att göra. Hoppas dock på lite sol kanske. Sägs att det ska vara för det mesta bara molnigt.

Sov gott iallafall!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0