Fredag..sov dags

Ska sova nu när som helst eftersom jag ska jobba imorgon. Efter det ska jag förmodligen träffa storebror på dagen, senare på kvällen ska jag träffa min kära vänner och så. Och efter det så ska jag till en annan kompis och sova.

Men, idag så har jag bara jobbat och tidigare var jag ju hos en kompis. Det gick bra natten som var, är ju allergisk mot katter och hon har en just nu vid tillfället. Det hände en ganska rolig grej imorse dock, okej inte roligt för mig då da. Vaknade upp imorse klockan 05.20 av att en hårig svans drar sig i hela ansiktet på mig, kring mina ögon och näsan och bara överallt. Öppnade ögonen och fick se kattens rumpa, med tanke på att svansen var i luften såg jag lite mer än nödvändigt. Kul morgon jag fick då. Jobbade kväll så jag började klockan 15.00, men vaknade 05.20 på morgonen var inte kul. Hade glömt mina allergi- tabletter men det gick bra ändå.

Okej ska sova nu! Men vi får se om jag skriver något imorgon annars blir det söndag - måndag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0