I did it again..

Måste bara berätta en rolig grej. Jag skulle in till stan tidigare idag och då gick jag i hyfsad tid ner till tunnelbanan pga. all snö. Har nämligen en backe ner som då var osandad. Upp för backen kom en man med kassar och precis när han äntligen kommit upp höll han precis på att ramla och jag kunde inte låta bli att le fast under halsduken med ner dragen luva..stackarn.  Men inte nog med det, i backen tar jag risken och går i mitten med tanke på att det var is på sidorna. Ändå kände jag hur jag sakta började glida ner för backen och sedan hamnade plötsligt *smock* rakt på rumpan. TACK OCH LOV såg ingen mig, men nu har jag lite lätt ont i sidan av höften för det var dock ingen mjuk landning.

Ja, jag har tidigare ramlat fast inte riktigt ramlat så. Utan jag gled ner i frieri ställning typ. Fast det var bara min kompis som såg mig då, men hon är van. Har ramlat oerhört många gånger med henne så hon börjar bli van vid det nu. Fast som sagt I did it again. Andra gången jag ramlar nu, sablans bananer till snö och is som inte kan försvinna. För sjutton gubbar vi vill ha vår nu.

Ska iallafall sova nu. Men vi hörs!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0