Just nu..


Ligger i sängen och tittar på tv i mina rutiga klassiska pyjamas byxor och mina söta och ursköna får - tofflor.. älskar verkligen dem. Dem värmer bra må jag säga. Med andra ord så ligger jag och slöar i sängen ännu.. Ska titta klart på Ugly Betty och sedan ska jag nog försöka städa rummet. Med tanke på att det fina vädret så funderar jag lite på en promenad efter det.

Har precis även lagat lite lunch - pasta med lite makrillfilé..mums. Jobbet har ringt i mellanåt och undrat om jag vill jobba extra. Vi får se. Kanske något.  Fast just nu vill jag bara slippa jobbet i tankarna för ett tag.. Ska luta mig tillbaka och njuta av min goda lunch..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0