Måndag - 090330..guess who's back?!

Ska börja med kommentaren från tidigare inlägg, kan nästan ana vem som kommentera. Pizza Hut är skräpmat, visst det är super-gott fast det är så himla onyttigt och flottigt. Det är därför det är bläää.

Nåja vi går vidare, idag är det måndag och det har varit en helt okej dag faktiskt. Igår åkte jag och mamma och hjälpte brorsan med hans nya tv. Vi "leverera" den hem till honom. Sedan tog vi med oss Romeo hem. Han kommer bo här ett tag med oss, så det kommer jag se fram emot.

Idag har jag jobbat och efter det var det bara en snabbis in på affären, handla lite, och raka spåret hem. Därefter ut med Romeo. Han är så himla söt, och så glad när han får se en. Efter det blev jag upphämtad och sedan så var jag en snabbis iväg till Elgiganten för att titta på LCD-tv. När jag kom så hämtade jag bara väskan och sedan raka vägen in till stan för en liten träff och lunch med Jennifer och Joakim. Vart inge lång varit, men det var kul ändå.

Nu ska jag alldeles strax göra mig i ordning för lägg dags och sedan en snabb sväng ut med skrutten. Försov mig imorse så jag har inga direkt planer på att göra samma misstag igen. Så när jag kommer hem igen kan jag gå raka vägen till sängs.. smart va?!

Men, hörs imorgon! Good night! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0