På jakt efter en cykel.

Prata med en kompis nu på kvällen, då drog hon upp mitt löfte till att köpa en cykel. Jag har lovat att köpa en cykel till våren nu så vi kan ut och cykla. Det som är jobbigt är att jag har totalt glömt bort det och ja, som sagt man skulle lika gärna kunna cykla nu. Så jag har varit duktig nu och kollat lite på nätet efter en bra cykel och om jag ska vara ärlig så visste jag faktiskt inte att cyklar var så dyra, men vi får se. Ska försöka hitta en, har inte cyklat på säkert mer än 5 år.

Det som också är roligt är att cykel, tycker jag, ska passa till ens personlighet. Kan ju inte ta vilken som helst. Folk som känner mig t.ex. tror jag inte skulle känna igen mig om jag kom cyklandes med den här t.ex.

 
Så det blir ett svårt beslut. Jag vill liksom INTE ha värsta "tant" cykeln eller någon "flick" cykel. Helst inte en typisk "dam" cykel heller. Men vi får se, jag får väl snart bestämma mig antar jag. Jaha, men åh..såg nyss tv4:s nyheter och det verkar som att vi kan få en riktigt fin helg också. Hoppas det för då kanske man kan gå promenad eller något.

Idag har jag iallafall inte gjort något spec. Jag sov ganska länge idag, så när jag vaknade så kändes det lite sent att hitta på något. Hade faktiskt tänkt och åka in till stan, men det vart inge av. Sedan tänkte jag göra ett ärende åt en kompis som hon bad mig om, men det kom jag på så sent att jag bestämde mig att jag får ta det nästa vecka istället. För imorgon ska jag jobba och helgen ska jag jobba.

Nåja, ska glo lite på en film jag köpte förra veckan.. Se trailer - The New World
God natt <3

Kommentarer
Postat av: Joaquín

Ja! Jag vill också ha cykel - vi kan bilda klubb, som typ hells angels, fast miljövänliga! Haha

Dessa cyklar är fina, passar din personlighet helt klart! :)

http://www.kronan.com/

2009-03-20 @ 19:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0