Så länge vi båda andas.


Förra veckan i torsdags så åkte jag raka vägen in till stan för att handla den sista Twilight boken - Så länge vi båda andas. Det tog inte lång tid innan jag började läsa den. Hann väl släppa väskan och påsen på golvet i hallen och hängde av mig ytterkläderna och sedan satte jag mig i vardagsrummet och bara försvann... Nu kan jag säga att jag läste ut boken igår och jag är jätteglad. Jag har ju väntat på den sedan i början på december - 08. Har alla fyra böcker nu eller en kompis har den första. Har iallafall läst mer än 500 sidor och jag är nöjd. Rekommenderar hela serien, det är som en film - varje bok är en fortsättning från den första till den fjärde.

Jaa, samtidigt så passade jag på att köpa en film och en jättefin och bra vår jacka, men jag har fuskat. Har faktiskt använt den tillsammans med min evighets och kanske längsta halsduk. Nå, jag var väldigt glad när jag äntligen hittade en jacka.

Okej jag ska fortstätta skriva och berätta mer om förra veckan imorgon igen för nu är klockan så mycket och jag ska upp tidigt, men ni får sova så gott!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0