The Curious Case Of Benjamin Buttons


Bestämde idag med lillebrorsan att vi ska gå på bio i helgen. Hade först lite svårt att välja film, men efter lite om och men så kom vi fram till The Curious Case Of Benjamin Buttons. Jag är så himla nyfiken på den filmen så det äter upp mig nästan. Så nu äntligen ska det bli av, men filmen är något enormt lång - 2 timmar och 45 minuter.

OKej, idag så jobbade jag bara fyra timmar och det var helt okej. Som jag tidigare skrev igår. Jag skadade mig nog en del efter att jag ramlade. Har något grymt ont i svanskota, det jobbigaste är när jag går för jag går som en gamling ser det ut som. Hur som helst, imorgon är det en ny dag och jag jobbar bara  fem timmar då tack och lov. Samma sak på fredag. Sedan är jag ledig helgen.

Imorgon ska jag åka in till stan och se om den sista Twilight boken har kommit ut. Den ska nämligen göra det imorgon, så vi får väl se! Men ni får ha en trevlig kväll! Ska faktiskt kolla lite på den här filmen Stealth - det osynliga hotet som går just nu på tv6.

God natt! <3

Kommentarer
Postat av: mamita

Hoppas att det kommer att kännas bättre alldeles snart. mamita

2009-03-12 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0