Tidig morgon..

Ja, klockorna tjöt klockan 04.45 och då var det dags att stiga upp. Har nu fått i mig en super god frukost. Ska ut snabbt i köket och hämta mig ett stort glas mjölk också. Sedan är det perfekt. Jag skulle kunna ligga i sängen hela dagen känner jag nu. Det är så skönt att bara ligga här nu och inte gå upp, men jag får vara försiktig för jag vill dock inte somna om. Idag blir det jobb fram till kl.14 och sedan är det snabbt in till stan och träffa lillebror. Vet fortfarande inte vad vi ska göra, men det skulle vi bestämma då sa han.



Här får ni se min super 2 till nästan 3 meter långa halsduk, den värmer något enormt kan ni tro. Den går 2 gånger runt om halsen, går också med 3 fast jag vill gärna kunna se någonting när jag går också. Den här bilden är inte från idag, utan tidigare i veckan. Blev bara tvungen och visa hur stor och mysig den är. Mamma kallar den för boa orm och själv säger jag en lång orm med björnpäls. Tro mig, jag fryser i stortsett aldrig i den. Nej nu... *gäsp* ska jag fortsätta göra mig i ordning. Ska försöka slänga in ett inlägg senare när jag kommer hem från stan.

Ha en trevlig dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0