Torsdag 19 mars

Vi har verkligen fått tydliga tecken på att våren är på G. Soliga dagar och blå himmel. Vi får hoppas att det nu håller i sig ett tag. Okej, det märks att jag blivit uttråkad nu sen jag läste ut den sista boken. Det var ganska skönt att slippa tv tittadet på kvällarna. Behövde bara min älskade IPod, mobilen ifall någon ringde och störde. Usch, nu väntar man på filmen som kommer till oktober - november. Vänta så länge jobbigt läge...


Men i lördags hade jag en hel dag tillsammans med lillebrorsan, vi var på bio och sedan så var vi och käkade på restaurang. Det var jättekul, ni kanske minns vilken film vi såg nämnde det i tidigare inlägg - Benjamin Buttons. En film jag verkligen rekommenderar till alla som vill se en bra film. Den var nog den bästa hittills. Så gå och se den people

Oj, ska snart iväg..men skjuter in ett inlägg senare när jag kommer hem igen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0