Torsdag, 5 Mars

Helt otroligt, äntligen så börjar det bli mycket ljusare ute nu på kvällarna. Jag är verkligen glad över det, snön är ännu inte borta utan den kommer och går. Fast vi alla väntar nu på våren. Tyg skorna har tyvärr kommit fram lite tidigare. Jag kan inte rå för det faktiskt. Vår skor har jag skaffat nu är det bara en bra vår jacka.

Förra sommaren så köpte jag ett par Fred Perry skor (i tyg). NU har jag hittat ett par svarta som jag blev sugen på, men ja jag vet. Ska inte spendera på ett par likadana skor som jag redan har. Men det hade faktiskt inte varit så dumt. Kan tyvärr inte säga att jag inte har dem på min framtida köplista.



Förutom att vädret är lite till och från så är vi ju faktiskt inne på mars nu, så tiden går ganska fort. På tala om att tiden går fort, nu har det gått ca. 6 månader sedan vi flyttade. Och självklart måste jag säga att det känns mycket bättre nu än vad det gjorde tidigare fast jag kommer alltid sakna hemmet jag hade tidigare. Fast mitt rum och lägenheten är super. Jag har verkligen bosatt mig och gjorde ganska mycket. Ska inte ljuga jag har en del saker kvar på listan och slutföra. Fast vi kan väl jämför med hur det såg ut tidigare och hur det ser ut nu.

 Före --> Efter  

Erkänn nu visste är det stor skillnad. Ni ska få se mer jämförelse bildern, men inte just nu. Idag har jag inte gjort så särskilt mycket fast det har varit fint väder så lite frisk luft fick man iallafall. Snart ska jag äta sedan ska jag bege mig av till my good friend. Har inte träffat henne så värst mycket den senaste tiden. Vi ska diskutera hur vi ska klippa oss. Båda två behöver nämligen ett besök hos frissan. Vårt tränings schema sket sig så vi ska göra yttligare ett nytt försök.

Jaja, ha en trevlig kväll. Lär väl slänga in ett inlägg imorgon igen - på kvällen då förstås. Ska nämligen jobba kväll och kommer inte hinna hem innan.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0