090501

Första maj och solen skiner, blå himmel och undertbart med värme...

Jobbet var starten på dagen, slutade 13.00 och knallade vidare till affären på vägen hem. Köpte käk, frukt m.m. Mina planer till stan sprack, men man tar igen dem..som imorgon kanske. Hur som helst så när jag kom hem slängde jag maten i ugnen och gjorde ordning balkongen. Tänkte: varför inte sitta ute i värmen istället? Gjorde det ganska mysigt där ute faktiskt.


Tog med en tidning och saken jag inte klarar mig utan - iPoden. Satt och solade medan jag njöt av min pizza och en iskall x-cider till. Avslutade med en Ben & Jerry glass till efterrätt. Vet inte hur länge jag satt i solen, men det var verkligen jätteskönt.


Valborgen var inge märkvärdig, jobbade ju dagen efter. Fick dock äta en god middag som mamma hade gjort. Igår var det inte bara Valborgsmässoafton och Konugens födelsedag utan även min namnsdag. Tidigare på dagen var jag på besök hos min bror. Åkte hem till honom och vid dörren dök en jobbig men snäll katt och en söt, gullig och älskvärd hund upp... gosad med honom en stund och käkade sedan så tog vi en promenix.

Så, kort om gårdagen och dagen. Imorgon kväll ska jag träffa min muppar J.F och J.H. Det blir middag hos J.F.. Ska bli kul, och på söndag samlas familjen (pappas sida) för första gången på lite mer än 2 månader. Har inte kunnat träffat eller kunnat prata med min pappa på ett bra tag nu. Saknar honom galet mycket. Finns orsaker bakom detta.. Nåja, ser fram emot det verkligen.

Ska se Humorgalan (tv 4) nu! Ha en trevlig fredagkväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0