Barcelona..only magic


Skojar ni eller?! Det är ju sinnesjukt, satt faktiskt och bad till gud att innan matchen var slut så måste det ske något slags mirakel. Då hände det bara 2 minuter efteråt, Iniesta gjorde mål på ett så sjuktsätt. Jag tycker Barca gjorde väldigt bra ifrån sig. Struntar i vad andra säger - Dem äger, only magic. Folk som inte har sett det fick se det nu. Barcelona har hemlig magi. Ikväll blev jag påmind om varför jag en gång i tiden började gilla detta fantastiska lag.

Jag kommer sova helt underbart inatt - ett leende på läpparna.  Madre mía alltså, har fortfarande svårt att fatta det. Nåja ska njuta av resten av kvällen iallafall..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0