Cleaning day..


Idag så har jag städat och bytt ut gammalt mot nytt. Blev av med det gamla fula bruna men smakfulla sängbordet mot det vita moderna. Matchar lite mer tillsammans med allt annat i rummet + sängen. Det är jag glad över, att jag äntligen tar itu med det.Känns lite lättare antar jag. Så jag har städat idag, men har dock fortfarande mycket kvar att ta tag i. Imorgon ska jag ta itu med mitt andra problem tandläkarn, måste ringa dit och boka tid. Behöver verkligen gå.

Imorgon är det dags för räkbåten, sägs regna hela dagen imorgon också..trist. Vissa av oss hade satsat på lite sommarklädsel, men jag antar att man får tänka om. Utan sol blir det ingen värme.. jag ska iallafall ha kul imorgon. Det antar jag att vi alla ska ha. Jobbar på fredag, men äsch. Jag jobbar ju kväll... Nej nu ska jag fortsätta städa samt kolla på DEN UNDERBARA OCH EFTERLÄNGTADE MATCHEN BARCELONA - MANCHESTER UNITED. Something you just have to watch - UEFA CHAMPIONS LEAGUE 2009. Måste se den nu..!

Hörs i pausen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0