Dansande räkor! =)

Ja, dagen var lite seg och tråkig fast rummet vart ju klart och jag är nöjd med resultatet. Jag känner mig lite extra duktig nu faktiskt. Sedan så har jag bokat tid hos tandläkaren. Har inte tid förrän om 2 veckor ungefär. Annars har jag bara tagit det lugnt.

Sedan så har jag varit på Räkbåten med jobbet idag och det var jätteroligt. Det blev mycket räkor, tacos, ost & kex, dans och ganska mycket dricka också. Först gick vi till Patricia innan vi fick hoppa på båten, men det vart bara lite shots. Jag burkar ofta hålla koll på hur mycket jag dricker eftersom jag inte är en sådan person som dricker så mycket så jag glömmer bort hela kvällen. Vill gärna ha lite minne av kvällen dagen efter. Men ikväll var det nära på att det kanske vart lite för mycket dricka, fast jag var smart nog att sätta stopp på det innan det gick för långt. Dansat så mycket att benen gjorde ont. Mina arbetskamrater är så otroligt härliga människor att festa med så det inte är sant. Till och med chefen var i farten.. hon tonade ner lite på stämningen också för hon tyckte vi var dem högljudaste av alla där. Det var vi nog också (som vanligt). Lite galna.

Med andra ord så hade vi jättetrevligt. Kom hem för en timme sedan, nu har jag precis tvättat av mig sminket och bytt om till mjukiskläder. Antar att jag också ska krypa ner i sängen. Ska jobba imorgon, men kväll tack och lov. Tycker dock synd om dem som börjar 07.00 imorgon bitti..

God natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0