En miss..

Just nu ligger jag i sängen och segar. Ska snart sova. Har kollat på Sex & The City för en stund sedan, nu är det Navy CIS. Spelade även in Run's House som går på MTV, på vardagar. Så det kikade jag med på. Var ju och träna nu tidigare på kvällen, det gick bättre den här gången. Fast jag hade problem att komma in i stället. Man ska ju dra gym-kortet för att öppna ytterdörren, sedan visa kortet för en annan apparat och samtidigt lägga vänster pekfinger på en annan grej som kollar ditt finger avtryck. Sedan ska det visas tre gröna lampor och höras ett klick som sedan släpper in dig i själva gymmet. Problemet för mig var att mitt fingeravtryck inte stämde. Efter många försök och människor som skulle ut och in samtidigt så var jag nästan på väg att ge upp. Men tillslut så funkade det, dumma finger! Käkade när jag kom hem sedan lite grann, vi beslöt oss för att handla något på vägen hem.

Hur som helst så gick allt ändå bra. Jag kände mig duktig idag iallafall. Åkte ju till brorsan igår, passade även på att åka till Täby Centrum innan och kikade lite på grejer. Fick väl med mig lite grejer som är köpt för träningen nu. Var även snäll och köpte lite öl och dricka till båda oss. Jag gjorde en lite miss i förrigår. Trodde ju att det var Champions League final, men den är inte förrän den 27 maj. Grejen var att dem här sportgubbarna som pratar under matchen hade nämnt på tv sista matchen mot Chealse att det skulle vara final för Barcelona nästa onsdag (en vecka efter) men det var en annan final ju...typiskt. Så jag får sucka av yttligare 1 och en halv vecka till. Det suger.. Men matchen dem spela igår vann dem med 4-1..YEAH!!!

Nu ska jag sova..vilket fall som helst men imorgon ska jag göra ett Grattis inlägg!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0