Film tips!

Det är en ny film som jag har fastnat för. När jag var hos brorsan förra veckan så kollade jag på tv. Eftersom han har film kanalerna tv 1000 och dem så går det alltid någon bra film. Hittade en film som hette The Covenant som skådisen Chace Crawford spelar i från Gossip Girl (a.k.a Nate). Anledning till att jag först vart lite intresserad av filmen. Såg att han var med och det fångade mitt intresse. Filmen var super bra och huvudpersonen i det hela Steven Strait fångade min uppmärksamhet direkt. En duktigt och good-looking skådespelare. Gjorde alla stunts själv och allt. Grymt faktiskt! Kolla in trailern.


Kan även se filmen i delar på Youtube, men jag funderar på att köpa den. Se gärna trailern på en annan film som Steven Strait har gjort... den heter 10. 000 BC. Ska jag nog också köpa för den verkar as bra. Gillar lite överdrivna filmer ibland. Bara man inte missar handlingen för då kan det bara bli för mycket datagjorda effekter.

Filmen är lite blandade av allt..men jag diggar dem.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0